هدست واقعیت مجازی VR Max
نوشته شده توسط : تبلت فون

هدست واقعیت مجازی VR Max از جمله محصولات توسعه داده شده روی پلتفرم گوگل Cardboard می‌باشد. ارزان‌قیمت بودن و قابلیت استفاده از تمامی گوشی‌های هوشمند 4 الی 6 اینچی از ویژگی‌های اصلی این هدست می‌باشد. جنس بدنه این محصول مانند دیگر هدست‌های VR ارزان‌قیمت از پلاستیک بوده و از نظر کیفیت تفاوتی با آنها ندارد. در دو طرف هدست چرخونه‌ای به منظور تنظیم فاصله اشیا و در روی هدست چرخونه‌ای برای تنظیم فاصله دو لنز از یکدیگر قرار دارند. به راحتی می‌توان با باز کردن محفظه هدست، گوشی را درون آن قرار داد و با باز کردن اپلیکیشن گوگل کاردبرد از هدست استفاده کرد. نکته جالب در مورپ طراحی محفظه هدست، استفاده از فوم نرم در پشت محل قرارگیری گوشی می‌باشد. بدین ترتیب خیال کاربر نیز از عدم افتادن خط و خش روی قاب پشتی گوشی نیز راحت می‌شود. هر دو طرف کاور این محفظه به شکل کشویی قابل جابه‌جایی بوده و به کمک این ویژگی می‌توان در حین قرار داشتن گوشی در داخل هدست از دوربین پشتی استفاده کرد. برای وارد کردن شارژر و هندزفری گوشی نیز روزنه‌هایی در طرفین هدست در نظر گرفته شده است. وزن این دستگاه برابر با 330 گرم می‌باشد که این مقدار در مقایسه با اکثر رقبای این هدست، وزن مناسب‌تری محسوب می‌شود. ابعاد کلی هدست نیز برابر با 9.30×12.4×18.3 سانتی‌متر می‌باشد.

با استفاده از این هدست می‌توانید از اپلیکیشن‌های آموزشی و بازی‌های واقعیت مجازی توسعه داده شده روی پلت‌فرم گوگل استفاده کنید و یا از تماشای فیلم‌های 360 درجه‌ای و 3D لذت ببرید. با توجه به موارد گفته شده، می‌توان گفت که این هدست جزو گزینه‌های مناسب برای خرید هدست واقعیت مجازی ارزان‌قیمت می‌باشد.

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی ارزان قیمت





:: برچسب‌ها: خرید عینک های واقعیت مجازی , خرید عینک واقعیت مجازی , خرید آنلاین عینک واقعیت مجازی , قیمت عینک های واقعیت مجازی , قیمت انلاین عینک واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی VR Max , هدست واقعیت مجازی , هدست , فروشگاه اینترنتی , تبلت فون ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: